Godless otaku

...Anime,music,movie,book,series...

...Anime,music,movie,book,series...

Godless otaku

دوستان اوتاکو و انیمه باز و فیلم بین و موزیک باز این وبلاگ برای معرفی و پیشنهاد انیمه و فیلم و موسیقی های خارجی و بحث پیشنهاد است .
_

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

معرفی انیمه سینمایی

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۳۹ ب.ظ

یوش،  Finally:) امتحان ها تموم شد و حالا وقت میکنم پس از مدت نسبتا طولانی پست بزارم:)

تو این مدت با توجه به امتحانات نتونستم انیمه زیاد نگاه کنم ولی خب 3تا انیمه مووی دیدم که شایان ذکر اند:) و توصیه میکنم که ببینیدشون.

برای دیدن اسم و توضیحات انیمه ها برین ادامه مطلب


_1_(Kono Sekai no katasumi (in this corner of the world

در این گوشه از جهان اسم اثری زیبا و تاثیر گذار در ژانر جنگ از کارگردان ژاپنی Sunao  Katabuchi است.

این انیمه به زیبایی هرچه تمام تر رشد و بزرگ شدن یک دختر ژاپنی در دوره شوا رو به نمایش میگذارد.

انیمه خیلی با احساسی هست و من خیلی خوشم اومد به شخصه ازش و احساس میکردم به درک خیلی درستی از شخصیت اصلی انیمه رسیدم.

نمره من به این انیمه 8/8هست، و بهتون توصیه میکنم که اگه دنبال یک انیمه « زیبا» هستید از دستش ندید:)


 



_2_ Perfect Blue

آبی کامل اسم سیاه ترین اثر پویانمایی تاریخه ، یک انیمه جدی با ژانر اصلی روانشناختی به کارگردانی ساتوشی کن .

این یکی، یکی از اون آثاری هست که حتی پس از پایان انیمه هم مطمئن نیستی چی دیدی و حتی تو پایان داستان هم شک هست ، انیمه ای که به خوبی با ذهن ادم بازی میکنه. تو این انیمه کارگردان به خوبی از پتانسیل انیمه استفاده میبره.

انیمه اییه که به پای فیلم های نولان و دیوید فینچر و استنلی کوبریک هم میرسه و حتی جایی خوندم که الهام بخش بسیاری از فیلم های موفق تو این ژانر بوده:)

نمره من 8/6 



 




_3_ (Doukyuusei (Classmates

یک اثر کمتر شناخته شده و غافل گیر کننده، که هیروشی کامیا با صداش بهش روح بخشیده:)

به شخصه وقتی که انیمه رو می خواستم ببینم اصلا توقع چیزی که دیدم رو نداشتم، و اصلا هم توقع نداشتم از چیزی که دیدم خوشم بیاد. یک اثر خوش ساخت و نه چندان بلند. ترجیح میدم بیشتر از این چیزی نگم،تا خودتون ببینیدش:)



نظرات  (۸)

Doukyuusei رو دانلود شده دارم ولی ندیدمش اینطور که گفتی کنجکاو شدم و کامیا هم داره مشتاق شدم ببینمش :-)

اولی هم به نظر کار قشنگیه :-)
Perfect Blue چه طراحی خاصی داره ...یاد ارگو پراکسی افتادم ... @_@

مرسی بابت معرفی(„• ֊ •„)

پاسخ:
حتما ببینش من نصف انیمه فقط گوش بودم:) بس که سیوو ها تو این انیمه عالین!
اولی رو ندیدی؟ به عنوان یک پیشکسوت توقع داشتم دیده باشیش:) از اون انیمه هاس که هر انیمه بازی باید ببینتش.
:) فضا ش هم همونقدر دارکه:)
مرسی بابت نظر، راستی من باید یک جلسه آموزش شکلک درست کردن ازت یاد بگیرم:) هر دفعه که نوشته هات رو میخونم شکلک های جدید میببنم!  ته خلاقیت من اینه(:/)
اولی به نظر طراحی خیلی قشنگ و جالبی داره:)) دیدن انیمه های سینمایی اینطوری خیلی لذت بخشه.
پرفکت بلو رو قبلا دان کرده بودم سال پیش ولی راستشو بخوای یکمشو که دیدم و البته جلو زدم کمی رصدش کردم از ترس اینکه تاثیر بدی رو روحیم بزاره بی فکر حذفش کردم:|
این آخریه خیلی خاص به نظر میاد اینو حتما می بینم:)) یائوییه دیگه؟ من قبلا از این سبک خوشم نمیومد ولی الان به شدت علاقه مندم:)) همش به خاطر اکسو و کاپل چانبک اونا عالین و باعث شدن به شیپ زدن پسرا با هم علاقه پیدا کنم و حتی چندتا فن فیک خفن راجبش خوندم:))) فک نکنم پسرا زیاد خوششون بیاد البته تو این سبک یوری ان ایسم خیلی عالی بود.
فک کنم در آینده تبدیل به یه فوجوشی بشم:\
پاسخ:
موافقم، اولی طراحی خاصی داره:) 
پرفکت بلو رو هم که به نظرم حق داری:) خود منم تا قبل از وسط های انیمه انگیزه خیلی کمی داشتم برای نگا کردنش:/ ولی جز اون دسته ای یه که تازه 30 دقیقه پایانیش جذابه:)
سر آخری هم من به عنوان یک پسر اصلا توقع نداشتم که ازش خوشم بیاد:)
هاها XD من یه تنبلی خاصی دارم در مورد سینمایی ها(" •_•)
خیلی وقت ها با اینکه دانلود هم می کنم ولی به خاطر همین دلیل کلا یادم میره ببینم( >_<)
خواهش می کنم (=^_^=)
هاهاXD قدیم الایام که هنوز تکنولوژی استیکر و ایموجی اختراع نشده بود نسل ما به اختراع شکلک دستساز با کیبورد رو آورد XD عادت قدیمیه XD
برای شروع ازین سایت استفاده کن (๑¯◡¯๑)

http://en.emoticonfun.com/happy/
پاسخ:
(❁´◡`❁)
Me too من همین هایی رو که پست کردم بعد از سه چار ماه خاک خوردن نگاشون کردم (—-—) 
 چقدر تنوع این ایموجی ها زیاده @-@

منم تازه امتحانام تموم شده همین امروز تعطیل شدیم و بشدت خوشحالم ک برگشتممم
پاسخ:
قشنگ میفهمم این حس آزادی از مدرسه رو، 
اوههم،:) بیشتر پست بذار:)
و... چقدر دیر تعطیل شدید اکثر دبیرستان ها 25ام آخرین امتحان شون بود!
باشع پستم بیشتر میذارم^^
اره قبول دارم. خیلی زور بود ک 27 ام بودیم. از هرکی پرسیدم نهایت 26 بودن :/
یو !!!
مرسی بابت معرفی ^^
رفتند تو لیست دانلود
پاسخ:
!Yo
Welcome back
میخوام یه چیزی بگم که از خودت یاد نگرفته باشم:) ولی نمیشه:)
 دوی داشیماشته

سلام عزیزم انیمه تو گوگل دانلود نمیشه 

باید از کجا دانلود کنم.؟

ممنون بابت معرفی ها

پاسخ:
سلام، عذرخواهی میکنم بابت دیر پاسخ دادن.
شاید تا الان فهمیده باشی، اما از سایته Animelist میتونی همه این انیمه ها رو دانلود کنی، آرشیو خیلی قویی اس داره، نسبت به بقیه سایت ها.

من انیمه ی آخری Doukyuusei رو پیدا نکردم میشه بگی از کجا باید پیداکنم؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی