Godless otaku

...Anime,music,movie,book,series...

...Anime,music,movie,book,series...

Godless otaku

دوستان اوتاکو و انیمه باز و فیلم بین و موزیک باز این وبلاگ برای معرفی و پیشنهاد انیمه و فیلم و موسیقی های خارجی و بحث پیشنهاد است .
_

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

??!!Anime Club

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۴۹ ب.ظ

Hi

ساته... بعد از یه مدت نسبتا طولانی اومدم با پست جدید!

اول از همه بگم که این ناتسو ( تابستون ) اتفاقات تقریبا زیادی افتاد و... خب گذشت به هر صورت، یکیش اینکه سر (بایتو) کار نیمه وقت رفتم و کارم هم انیمه ای ترین شغلی بود که میشه تصور کرد. سالنداری رستوران! تازه رستوران فرنگی به قول معروف :) ولی خب نکته منفی این بود که سرعت انیمه دیدنم کاهش پیدا کرد و بر خلاف برنامه ام خیلی از انیمه ها رو وقت نکردم ببینم :( 

ولی خب با توجه به ساعت کاریم ( 5بعدظهر تا 2 شب) برنامه ای ریختم که هم به فیلم دیدن و هم به انیمه دیدن و کتاب خوندن و ورزش کردم هم برسم ، خوشبختانه برنامه درست بود و تو این مدت فیلم های خوبی دیدم کتاب های خوبی خوندم و انیمه های خوبی هم دیدم که در ادامه میگم،ولی تو این برنامه یه مشکل بود و اون این بود  که تایم خواب کمی تنظیم کرده بودم(که ضربه اش رو هم خوردم) و این باعث شد ایمنی بدنم ضعیف بشه و سرما خوردگی نسبتا بدی تو تابستون! بگیرم....

حرف زیاد دارم برا گفتن ولی نمیخوام پر گویی کنم ؛ فقط ماجرای اولین موفقیت در آخرین سال تحصیلی ام رو که ( تاسیس کلاب انیمه در مدرسه ) هست رو نمیتونم ازش بگذرم...

برید ادامه مطلب

 

 

خب، قضیه اینطور بود که امسال دبیرستان ما تصمیم گرفت به علت ازدیاد جمعیت دوره دوم رو دوشیفت کنه، ینی الان در حال حاضر یک شیفت پایه دوازدهم و یازدهم هست و شیفت مقابل ما فقط دهمی ها هستن ( فرض کن چقدر زیاد بودن اینا..) ؛ به همین دلیل تعدادی کلاس خالی شد :) و من هم به عنوان یک دوازدهمی که میخواد از آخرین سال دبیرستانش لذت ببره همراه با نقشه ای با نام ( کلاس دانش آموزی زبان انگلیسی) به مذاکره با مدیر دبیرستان پرداختم. و... یک کلاس در طبقه +2 مدرسه به اینجانب سپرده شد:) که الان در اختیار من و دوستان انیمه بین من که شامل : آقای ش.ح ( یک انیمه بین عشق ژانر رومنس و عاشقانه*رشته انسانی*) آقای م.ا ( یک شونن بین*رشته ریاضی* ) و آقای ن.د ( دوست دار اچی و کمدی*رشته ریاضی*) افتاد.

و یکی از دوستان فیلم بینم هم عضو هست که گه گاه میاد(آقای ع.ش *تجربی*)

قصد داشتم تو همین پست انیمه هم معرفی کنم که.... خب... بعدا پست میکنم .

 

 

 

پ.ن: امروز امتحان شیمی داشتم و متوجه شدم که.........(از استوکیومتری تقریبا هیچی بلد نیستم):00 

پ.ن: برای کنکور هم که فعلا با روزی 3 ساعت مطالعه شروع کردم ( شینپای سورونا)

و راستی یه نکته ای : دوستان عزیز من فعال نیستم ولی پست های شما رو میبینم و مطالعه میکنم ، رایان سنپای خوش برگشتی(فعال باش)

اوتانا سان پس  چی شد این جی ملودی؟! همش که شد شینگکی نو ملودی؟ منتظر پست های جدید ازت هستم!

گربه ی خلاقی که بلاگ Mybestfriend رو مینوسی ... منتظر نوشته های جدید هستم.

افشین سان شما هم خیلی فعالیتت کم شده...

بلاگی که نقاشی دیجیتال میکشید ، بلاگی که رومان مینوشت...و خیلی از بلاگ های دیگه ( ما هستیم  پس شما هم باشید) لطفا 

نظرات  (۵)

گربه ی خلاق:) خوشم اومد:))) ... بله حتما

چه گروه باحالی ساختین. سوپرانیمه ای:)

 

پاسخ:
Thank you
و بعله دیگه....:)

هیساشی بوری ~ :-)

اول از همه تاسیس اولین کلوپ مدرسه ای انیمه ای در ایران رو تبریک میگم :) 

چه زندگی انیمه واری! اورایاماشی ( ̄▽ ̄)

هاها XD 

پست بعدیم جی ملودیه اتفاقا ! به زودی آماده میشه ~ ( ‾́ ◡ ‾́ )

 

پاسخ:
گنکی؟
Thanks
همم... منتظرم.. تا الان که با بند ها و خواننده های خفنی اشنام کردی:) امیدوارم در ادامه هم همین‌طور باشه..

یو ! هیساشی بوری !

بهههه میبینم که به هنر اصیل " بیا تا میتونیم اطرافیانمونو انیمه بین کنیم" رو اوردی !

خوبه ... گامباره ^^

یا خدا سال کنکورته ؟ بشین درس بخون (انیمه ببین)

اتفاقا وبو ک شروع کردم دوباره آپدیت کردن و دیدم ک خبری ازت نیست کم کم نگران شدم ... خوبه ک از خودت خبر دادی .

کیوتسوکته کازه هیکونایو ! ^^

پاسخ:
هااای ، هیساشیبوری.
یس، کاملا خیلی هنر خوبیه و دارم توش وارد میشم و نکته جالب اینه که من سنپای همشون میشم... :) 
حتما درس میخونم(انیمه میبینم)
وااای چه سنپای یاساشی ای :) کاوایی
کازه نو کیرای،،، دای کیرای

میبینم که کوهایم بزرگ شده و واسه خودش یه پا سنپای شده ! XD

ولی خداوکیلی درسم بخون ...

:)

واتاشی مو دایو ...

پاسخ:
:))
های.

اوه D:

راستش هم به شغل تابستانی و هم کلابی که راه‌انداختین غبطه خوردم، بخصوص کلاب انیمه، خیلی باحال بنظر میاد *_*

امسال دومین سالیه که مدرسه نمی‌رم و خب دانشگاهم که مجازی شده فعلا، البته در حالت عادی هم خیلی صمیمیت مدرسه رو نداره که بشه ازینکارا کرد. البته شایدم بشه :)) فقط مشکل اینه که من خیلی انیمه نمی‌بینم '_' بیشتر به این دلیل همچنین فضایی رو دوست دارم که بتونم با افراد انیمه‌بین آشنا بشم و ازشون تو انیمه دیدن راهنمایی بگیرم و تجربیات و حرفاشون رو بشنوم. و دلیل اینکه الان هم افتادم به جون وبلاگ شما همینه :)) 

پاسخ:
اوه... 
منم  امسال شدش اولین سالی که مدرسه نمیرم ، اما امیدوارم که اگه دانشگاه قبول شدم ، بتونم بازم از اینجور کارا بکنم..
دانشگاه صمیمیت نداره؟  به نظرم که اون خوابگاه های چند نفری و شلوغ پلوق خیلی صمیمی میرسه :)
اووو، خب من برعکس تو عموما اون کسی ام که بقیه رو هم انیمه بین میکنه ، و به بقیه انیمه پیشنهاد میده، توی همین کلابی هم که داشتیم، رفقا رو همه خودم انیمه بین کرده بودم ؛) هرچند الان برا من صاحب سبک شدنو انیمه پیشنهاد میدن:))
 Feel free to ask anything

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی