Godless otaku

...Anime,music,movie,book,series...

...Anime,music,movie,book,series...

Godless otaku

دوستان اوتاکو و انیمه باز و فیلم بین و موزیک باز این وبلاگ برای معرفی و پیشنهاد انیمه و فیلم و موسیقی های خارجی و بحث پیشنهاد است .
_

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Aw , shi.t

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۰۹ ب.ظ

Yo

یه مدت بنا به دلایلی نبودم، اما الان که اومدم و میخوام بعده مدتی، یه پست بزارم، یه ارور عه ، *** میاد که مینویسه :

کاربر گرامی به نظر می رسد از صندوق بیان خارج شده اید.

لطفا در ابتدا به مرکز مدیریت صندوق بیان وارد بشوید.

در صورتی که مشکل برطرف نگردید، کوکی های (مربوط به صندوق بیان)

مرورگر خود را حذف نموده و مجددا تلاش نمائید.ضمنا بررسی نمایید که third party cookies در مرورگر شما فعال باشد.

و بعد از اینکه همه کارهایی که گفته رو انجام میدم بازم نمیزاره، تصویر درج کنم تو پست... و خلاصه که اعصابمو به هم ریخته، پس از بین بلاگر های حرفه ای و قدیمی که تو اینکارا واردن درخواست میکنم که (تاسکته کوداسای) کمکم کنید که این مشکلو حل کنم.

قبل از اینم آی پی ام رو مسدود کرده بود،. که یه جوری حلش کردم، اما اینو دیگه نمیدونم چه کنم، پس اگر کسی میتونه کمکی کنه، دریغ نکنید لطفا. 

یوروشیکو اونگای شیماس 

_ Evan_

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۲
Evan Godless

نظرات  (۴)

احتمالا با کروم اومدی. کلا با کروم مشکل پیدا کرده و اونطور که متوجه شدم مشکل باید از بالا حل بشه:| پس تا اطلاع ثانوی مجبوری از مرورگرای دیگه استفاده کنی یا اینکه عکسارو کپی کنی.

پاسخ:
من عموما، با گوشی میام و همیشه هم، از کروم استفاده میکنم،  اصن بقیه مرورگرها به چشمم ضعیف میان. :/
امیدوارم از بالا حل شه :)
 ممنون بابت کمکت، و توصیه ارزنده ای که کردی.

سلام :)

ازونجائیکه یک‌جا خوندم می‌خواین یه پست برای فرزند آب و هوا بذارین، با خوندن این پست حس دانش‌آموزایی که تکلیفشون عقب افتاده بهم دست داد، بهتره زودتر تماشا کنمش تا پست رو با آگاهی بیشتری بخونم :)

منم مثل گربه، از مرورگر دیگه اگه استفاده کنین درسته احتمالا. من از اپرا استفاده کردم و مشکلی نداشت. یا اینکه می‌تونید توی سایت‌های دیگه عکستون رو آپلود کنین و بعد آدرسش رو کپی کنید، در قسمت انتشار مطلب، از اون ایکون‌هایی که اون بالاست، یکی هست برای ثبت تصویره، شبیه یک تصویر هم هست، اونجا آدرسش رو پیست کنین.

من از سایت picofile.com استفاده می‌کنم و بنظرم خوبه. سایت‌های مختلف دیگه‌ای هم وجود دارن :)

پاسخ:
Yo
آره، با کلی ذوق اومدم پست بزارم سره آپ عکس، اعصابم به هم ریخت :(
خیلی هم خوب ، ممنون بابت توضیحت :)

ایوان ^^

یو!

هنوزم این مشکل رو داری یا حل شد؟

پاسخ:
حل که نشد، :-{، اما طبق توصیه دیگران، اگه مرورگر رو عوض کنم، اوکی میشه... 

سلام :).

فکر کتم صندوق بیان برای بعضی‌ها درست شده. برای منم درسته :). گفتم خبر بدم اگر خواستین پستتون رو بذارین :).

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی