Godless otaku

...Anime,music,movie,book,series...

...Anime,music,movie,book,series...

Godless otaku

دوستان اوتاکو و انیمه باز و فیلم بین و موزیک باز این وبلاگ برای معرفی و پیشنهاد انیمه و فیلم و موسیقی های خارجی و بحث پیشنهاد است .
_

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

منزجرم...

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۹ ب.ظ

 

 

 

منزجر میشوم، از همه چیز.
چندروزیست که احساس انزجار از پیرامونم دوباره برگشته...
منزجر میشوم از کلاس درس و خیابان و مردم و افراد ناآشنایی که در بیرون میبینم.
منزجر از جهل و جرم و جهان و جریان زمان.
منزجر از...همه چیز.
احساس تنفری عمیق و میل به تخلیه خشونت های درونی.
احساس حزن انگیز از هذیان های حزینم.
احساس مجبوری به جبری بی جبران.
احساس انزجار در آمیخته با زجر.
منزجر از همه چیز...

 

 

 

پ.ن: مثلا قراره بلاگ انیمه باشه :/

 

نظرات  (۷)

دوره ایه:) فک می کنم که همه تجربش می کنن.

احیانا این اواخر زندگیت خیلی تکراری نشده؟

پاسخ:
خب... برا من الان دو دوره شده>
سعی میکنم تکراری نشه! هرچند احساس توی یک لوپ بودن رو دارم!
به نظرت Little cat بهتر نیست؟ اسمتو میگم( Sorry  همین الان اومد به ذهنم) cute تره

:) خب این bigcat ریشه ی تاریخی داره. به خاطر یه سری عادتام تو خونه گربه صدام می کردن ولی چون هیکلم نسبت به گربه خیلی بزرگتره اینطوریش کردم.

در کنار اینها اصلا انسان کوچولوموچولویی نیستم. با معیارهای انیمه ای هم کاوایی نیستم:) در نتیجه دوست ندارم یه اسمی داشته باشم که بهم نمیاد. 

پاسخ:
واو، چه جواب کاملی:)
Thanks
راستی تست MBTI  رو که تو بلاگ اوتانا بود رو انجام دادی؟
نتیجش چه شد؟

خیلی طولانی بود:| حسش نشد:) الان میرم ببینم چی میاد.

واسه تو چی اومد؟

پاسخ:
INTP 
:)
همینطور که میدونی هرکدوم از حروفش معنی ای دارن...
من بیشتر در مورد نتیجه تو کنجکاوم!

به نظر میاد ENTP هستم:) ولی واقعا نمیشه گفت که برون گرا یا درون گرا هستم.

پاسخ:
عجب! تصورم بر این بود که بیشتر احساسی باشی تا تفکری :)
من از شخصیت‌های انیمه ای این تایپ خیلی خوشم میاد«هرچند به نظر کمی روانی میرسن» :) 

بیخیال جوکر و جک اسپارو هم باهام تو یه تیمن:| راحت باش:))

پاسخ:
XD 
Be careful
You may kill someone☺ 
:)))

سلام.اسم انیمه ای که این شاتو ازش گذاشتی  چیه؟

پاسخ:
Hi
Tanaka kun wo koi wa shinai
فک کنم، البته تاناکا کون رو مطمئنم :)

مرسی🤗

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی