Godless otaku

...Anime,music,movie,book,series...

...Anime,music,movie,book,series...

Godless otaku

دوستان اوتاکو و انیمه باز و فیلم بین و موزیک باز این وبلاگ برای معرفی و پیشنهاد انیمه و فیلم و موسیقی های خارجی و بحث پیشنهاد است .
_

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

انیمه های اخیر (3)

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۶:۴۰ ب.ظ

Hi 

ادامه لیست 

Shinsekai Yori

Tsuki Ga Kirei

Tada Kun Wa Koi Wo Shinai

Kokoro Connect

Kono Suba

Kimetsu No Yaiba

Tensei Shitara Slime Datta Ken

و

Youjo Senki

برید ادامه...

 

 

 

1- (Shinsekai Yori (From The New World

ژانر ها : علمی تخیلی - رازآلود - ترسناک - روانشناختی - فراطبیعی - درام

25 قسمت در پاییز 2012 

MALنمره : 8.42

عجیب.

شاید بشه انیمه رو توی یک کلمه بالا تعریف کرد.

به خاطر نمره اش شروع به تماشا کردمش... خلاصه داستان رو نخوندم و بیشتر از حالت عادی برگام ریخت! تا همین الان ژانرهاشو نمیدونستم!، 

خب، اول از همه انیمه به سبک انیمه های آخرالزمانی شروع میشه؛ بعد یهو مینویسه 1000 بعد!!!!!! ( چند بار طی انیمه برگشتم و مطمئن شدم که 1000 سال (بعده) یا نه!؟ ) یک آینده به شدت عجیب در این انیمه مشاهده میشه(تا جایی که اول های انیمه فکر کردم یه ایسکای هستش)،و تا قسمت 6 تقریبا بیننده در نادانی محض به سر میبره ! 

روند شروع انیمه رو دوست نداشتم ولی به مراتب انیمه جالب تر میشه و... شاهد چندتا تغییر فاز عجیب تو انیمه هستیم!

نویسنده هیچ ترسی از حذف کردن شخصیتا نداره که انیمه رو هیجان انگیز میکنه... و... دست نویسنده توی اضافه کردن ( هرچی) که دلش بخواد به انیمه به شدت بازه چون با بی اطلاع نگه داشتن بیننده و دادن تدریجی اطلاعات  انگار که در لحظه و بداهه سناریو مچینه( و البته که این حس تا قبل از قسمت های میانی هست و در پایان پس از یک نگاه کلی شاید چیزه دیگه ای در بیاد)

نویسنده موجوداتی خلق کرده : باکه نزومی ها، نمیخوام اسپویل کنم، ولی تحت تاثیر این مخلوقات قرار گرفتم ، یکی از این موجودات باعث شد در واژه (انسان) به شک بیوفتم...

انیمه آرت قابل قبول ، صداگزاری خوب ، شخصیت پرذازی نسبتا خوب و داستان خیلیی خوب و جدیدی داره !

روند داستانی هیجانی، پرکشش و همراه با سرعت مناسبه !

ولی انیمه به شدت سلیقه ای هست و همه پسند نیست!

دلم میخواست بیشتر دربارهش بگم ولی خب هرچی بگم باعث اسپویله..:(

نمره من: 8.8

 

 

 

2- Tsuki ga Kirei 

ژانرها: رومنس - مدرسه ای

12 قسمت - بهار 2017

نمره MAL: 8.28

اینیکی رو به توصیه یکی از اعضای کلاب زندگی روزمره تو MAL شروعش کردم، و خلاصه اش رو هم نخوندم ،

انیمه آروم و قشنگیه یک رومنس مدرن و نوجوانانه 

وقتی انیمه رو نگا میکردم احساس پیر بودن کردم ، چون شخصیت اصلی ها 15 سالشونه،

من رومنس زیاد دیدم و این رو در سطح متوسط به بالا قرار میدم 

این خلاصه داستان رو هم از توی انیمه لیست برداشتم:

داستان دانش آموزانی که در سال سوم راهنمایی تحصیل می کنند، با نزدیک شدن به انتهای سال با مسیر جدیدی که پیش روی آنها و زندگیشان قرار دارد آشنا می شوند و به همین دلیل برای پا گذاشتن به دنیایی جدید آماده می شوند.

 

نمره من : 7.3 که 7 محسوب میشه

 

 

3- Tada Kun Wa Koi Wo Shinai

ژانرها : کمدی - رومنس - زندگی روزمره

13قسمت - بهار 2018

MAlنمره : 7.59

(تاداکون عاشق نمیشه)خب از روی اسم انیمه میفهمید که تادا کون قراره عاشق بشه :)

شخصیت اصلی انیمه رفت جزو شخصیت اصلی های پوکر فیس محبوبم !

صداگذاری خیلی خوبه ، به غیر از میانو مامورو چندتا سیوو خوب دیگه هم هستن!

رومنس انیمه قویه و روابط میان شخصیت ها خوب طراحی شده ؛ آرت انیمه هم خیلی خوبه.

من که خوشم ازش 

خلاصه انیمه : میسویوشی تادا,پسری که ذهنیتی از عشق ندارد , هنگامی که در حال عکس گرفتن از درختان شکوفه های گیلاس است با ترسا وایگنر, دانش اموزی انتقالی از لوکزامبورگ ملاقات میکند.ترسا بعد از رسیدن به ژاپن گم و از هم سفری اش جدا شده است. میتسویوشی به او کمک میکند و او را به کافی شاپ پدربزرگش میبرد.

نمره من : 8.3 که 8 ثبت شد.

 

 

 

4-  Kokoro Connect

ژانرها : زندگی روزمره - کمدی - ماوراء طبیعی - درام - عاشقانه - مدرسه ای

13 قسمت - تابستان 2012

نمره MAL : 7.90

ایده ی انیمه یور نیم رو یادتونه؟ این انیمه هم بر همون اساس البته شاید اون بر این اساسه...

یک ایده ی بسیار قوی کنار شخصیت پردازی قوی و صداگذاری خیلی خوب ( ساواشیرو مومو که سیوو زن مورد علاقه من هست ، هست تو انیمه )و.... طراحی متوسط:(  طراحی انیمه جزو معدود انتقاد هایی هست که من از این انیمه میگیرم.

راستی کمدی خیلی خنده  دار و زیبایی هم داره، و از لحاظ روانشناختی هم که حتی جزو ژانر های انیمه نیست، این انیمه تحسین برانگیزه.

خلاصه انیمه داستان از یک کلوپ فرهنگی خیلی عادی تو یه مدرسه خیلی عادی شروع میشه که یه اتفاق خیلی غیر عادی توش می افته. اتفاقی که باعث میشه بدن تمام اعضای کلوپ با هم عوض بدل شه.

راستی یک شخصیت مورد علاقه دختر جدید هم تو این انیمه پیدا کردم!

نمره من : 9

 

 

 

5-Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo!

 ژانر ها : ماجراجویی - کمدی - کمدی درام - فراطبیعی - جادویی - فانتزی 

10 قسمت - زمستان 2016

نمره MAL: 8.18

از اون انیمه هاست که حتی وقتی بیادش میاری خندت میگیره !

خیلی کمدی قشنگی داره و شخصیت های خوش ساخت! مخصوصا شخصیت اصلی ، رفته جزو  بهترین ایسکای و کمدی هایی که تا به حال دیدم!

اهمیتی نداره ایسکای دوست داری یا نه؟ این انیمه میخندونتت!

خلاصه داستان : داستانی کمدی که درباره کازوما ساتو می باشد . او یک هیکیکوموری ( فرد غیر اجتماعی! ) است و عاشق بازی های کامپیوتری ، انیمه و مانگا است. طی یک تصادف زندگی رقت انگیزش به پایان می رسد … یا باید می رسید! ولی وقتی که بیدار می شود دختری زیبا را می بیند که خودش را یک الهه معرفی می کند. ” هی ، چند خبر خوب دارم ـــــ دوست داری به یک جهان دیگر بری ؟ فقط می تونی یک چیز با خودت بیاری”

نمره من : 8.8 

 

 

 

6- Kimetsu No Yaiba

ژانرها: اکشن - شیاطین - تاریخی - شونن - فراطبیعی

26قسمت از بهار 2019

نمره MAL: 8.93

شروع به تماشا کردن این انیمه داستان خودشو داشت ، اول که همزمان با انیمه هایی مثل دورورو و یاکوسکو نو نورلند بود ، به دلیل تعریف اوتانا سان انداختمش تو لیست دانلود ، ولی این کافی نبود که زودتر نگاش کنم تا وقتی که تو سایت مای انیمه لیست نمره اش رو دیدم و بیشتر به دیدنش تحریک شدم؛ اما تیر آخر رو وبلاگ رایان سنپای زد ، وقتی که تِم بلاگش رو به سبک این انیمه در آورد، تیر آخر نگاه کردن بوکو نو هیرو آکادمیا رو هم همینطوری خوردم! 

به هرحال، شروع به تماشا کردم؛ قسمت 1 بسیار قوی بود و همینطور قسمت 2 ؛ ولی پس از اون بود که کلیشه های همیشگی ژانر شونن خودشون رو نمایش دادن( همه شونن ها قسمت اول تولید انگیزه است برای شخصیت اصلی و قسمت های آغازین بعد از اونم تلاش شخصیت اصلی برای قوی تر شدن«زیر نظر یه استاد خیییلی هم شاخ» و بعد از اون شروع ماجرا وبعد از اون تشکیل گروهی از دوستان!) از بلیچ گرفته تا هانتر و مای هیرو آکادمیا و الانم این همشون همین روند رو پیش گرفتن!! 

کلیشه کلیشه کلیشه ، بعد از یه مدتی فک کردم یه شونن جدید قراره بببینم:( به نظر من ژانر شونن داره درجا میزنه و راه پیشرفتو گم کرده!

خب جدا از اینا داستان کلی انیمه خوب بود طراحی جالب، صداگذاری خوب ، ولی شخصیت پردازی ضعیف!(تورو خدا بیشتر رو شخصیتا کار کنین )

البته شاید این انتقادات من به این خاطه که انیمه رو با انتظارات بالایی شروع کردم! ولی خب از نظر من حداقل لایق رتبه الانش نیست! من دورورو رو همونزمان که این داشت میومد دیدم و اونو خیلی بیشتر پسندیدم و به نظرم از کیمتسو بهتر بود!

 

نمره من : 7.3

 

 

 

 

7- Tensei Shitara Slime Datta Ken

ژانرها : فانتزی - شونن

24 قسمت - پاییز 2018

نمره MAL : 8.15

اینیکی بیشتر از انتظارم ظاهر شد ، نسبت به یه ایسکایی که همه چی توش خوب پیش میره ، جالب بود و... فک کنم این به این خاطر بود که طرفی که مرد و تناسخ پیدا کرد! 37 سالش بود که با تجربه ترش میکرد ! هرجند که به صورت یک اسلایم ( لجن) تناسخ پیدا کرده بود!

طراحی شخصیت ها و روند داستانیش رو دوست داشتم و داستان کلیش هم جالب بود.

حرف زیادی برای گفتن درباره این انیمه ندارم ، ولی من از دیدنش پشیمون نیستم!

نمره من : 8.1

 

 

 

8- Youjo Senki

ژانر ها : اکشن - نظامی - جادو

12 قسمت - زمستان 2017

نمره MAL: 8.10

این از اون انیمه هاست که نقطه قوتش شخصیت اصلیشه .

این انیمه از روی لایت نوول ساخته شده  و از لحاظ داستانی در سطح خوبیه ، طراحی جالب و یک شخصیت اصلی قوی داره !

نکته ای که  این انیمه رو نسبتا به رقیباش متمایز میکنه اینه که ، شخصیت اصلی ..... آدم درستی نیست .

شخصیت اصلی یک مرد کارمند هست که اصلن به کسی به غیر از خودش اهمیت نمیده و هیچ رحمی نداره و به طور کلی شرایط کامل برای بد من شدن داستان رو داره ، ولی وقتی که در حال مرگه زمان متوقف میشه و یک موجودی که شخصیت اصلیی اونو موجود مجهول X  مینامه میاد و باهاش حرف میزنه! و میدونی شخصیت اصلی چی میگه؟ ( من وجود خدا رو از لحاظ علمی و فلسفی رد میکنم و بهش باور ندارم) حرفیه که میزنه و موجود X هم اونو در شرایط بدی در یک دنیای ذرحال جنگ با بدن یک دختر بچه  تناسخ میده! تا هم زجر بکشه و هم شاید ایمان بیاره ! و اینجاست که داستان هیولایی در بدن یک دختر بچه  شروع میشه !

من از ایده و خود انیمه خوشم اومد و

نمره من : 8.5 هست که با کلی شک و تردید 8 ثبتش کردم!

 

 

 

 

خب...... اینم از این.

امیدوارم جالب بوده باشه!

نظرات  (۷)

حیف که نت قطعه وگرنه برات چند تا مطلب جالب در مورد روانشناسی یونگی می فرستادم 

روان شناسی یونگی همش در مورد ضمیر ناخودآگاهه مثه انیمه ی شین سکای یوری 

به قولی مبگه که ضمیر خودآگاه ما حکم نوک یه کوه یخی رو داره و بخش عظیم و اساسیش قسمت پایینی و پنهان کوه یخه که همون ضمیر ناخودآگاه ماست 

یه موضوع جالبی هم میگه در مورد آرکی تایپ ..آرکی تایپ حکم نرم افزار های ذهن ما رو داره 

فعالیت هر کدوم ازین آرکی تایپ ها شخصیت ما رو شکل میده و در صورتی که آرکی تایپ های مخرب بیشتر از حد تعادل فعال بشند باعث میشه که اون فرد به رفتار های نا به هنجار دست بزنه یه آرکی تایپی هست به اسم "نابودگر" که منشا تمام این مشکلاته 

همونطور که تو این انیمه هم نشون داد و آکّی ها همچین کسانی که نابودگرشون فعال شده بود 

 جالبه که این آرکی تایپ ها از اجداد انسان ها بهشون به ارث رسیده و تو ناخودآگاه ما ثبت شده و ممکنه غیر قابل تغییر باشند (تو همین انیمه هم به خاطر همین پاکسازی رو از همون بچگی شروع می کردند)

تست های مختلفی هم هست که بدونی کدوم آرکی تایپت فعاله 

ممکنه به خاطر شرایط مختلف تغییر هم بکنه 

یه بحث دیگه هم داره در مورد آنیما و آنیموس ...

آنیما و آنیموس یکی از مهم ترین آرکی تایپ ها در روانشناسیه .در ناخودآگاه هر مردی روان زنانه ای وجود داره که آنیما گفته میگه و در ناخودآگاه هر زنی روان مردانه ای وجود داره که آنیموس گفته میشه برای اینکه یه انسان به تکامل واقعی برسه باید آنیما و آنیموسش به تعادل برسه

جالب بود که تو این انیمه هم این قضیه رو با نشون دادن اینکه این افراد بدون توجه به جنسیت عاشق همدیگه میشدن این موضوع رو نشون داد 

در واقع تو دنیای جدید انسان ها عشق رو در ناخودآگاه هم پیدا می کردند و نه از روی ظاهر و فیزویولوژی

تو این انیمه به معنای واقعی کلمه نشون داد که ترسناک نرین و تاریک ترین و قوی ترین چیزی که تو دنیا هست ذهن و ضمیر ناخودآگاه یه انسانه 

ناخودآگاه انسان خودش یه دنیای ناشناخته و جدیده

... 10 درصد از چیزایی که یادم بود رو گفتم XD 

 

کوکورو کانکت جالب بود ... چون از کبوانیمیشنه سبک طراحیش کاوایی بود کلا یه برهه ای همه انیمه هاش این شکلی شده بودند 

ولی در کل انیمه ی جالبی بود 

 

Tada Kun Wa Koi Wo Shinai رو فقط یه قسمت دیدم ... ایده ی دخترای بلوند اروپایی که مثه بلبل ژاپنی حرف می زنند برام خیلی تکراری و غیر واقعی بود دیگه ادامه ندادم

 

Tsuki ga Kirei نمره ی بالاش برام سوال بود همیشه ... یه وقتی حوصله ی اسلایس داشته باشم یه نگاهی می کنم بهش

 

Youjo Senki در مورد این کنجکاو شدم 

 

اما در مورد کیمتسو ... خب من هنوز کامل ندیدمش 

اما تا اونجایی که دیدم به نظرم به انیمه ی شونن تمام و کمال بود 

قهرمان پردازی و اکشن و مبارزه و گرافیک بالا و  کمدی و فانتزی و ...

انیمه مسلما شوننه و این رو نمیشه ایراد گرفت که چرا شوننه 

شعار شونن همیشه در مورد همین بوده : دوستی ، تلاش ، موفقیت !

 

حالا اگه به حدی رسیدی که دیگه شونن برات غیر قابل تحمل شده برو گینتاما رو ببین D:

گینتاما تمام کلیشه ها و استریوتایپ های شونن ها رو در هم می کوبه !

Senyuu هم دقیقا همین کارو می کنه هر قسمتش هم کلا 4 دقیقه اس ولی به شدت پرمحتوا و خنده داره !

همون 4 دقیقه هر چی شونن تاریخ رو منهدم می کنه XD

 

انیمه های شونن غیرکلیشه ای و متفاوت خیلی کم اند که چند تاش هم معرف حضورت هست :

Fullmetal Alchemist(هر دو فصل)

Durarara
Baccano
Kuroshitsuji (فقط مانگا)
Magi (+مانگا)
Pandora Hearts(+مانگا)

Zetsuen no Tempest

 

خودمم شونن کلاسیک دوست ندارم(مگه اینکه شخصیت جالبی یا ایده ای داشته باشه) این بالایی ها بیشتر به سلیقه ام می خوره 

 

کیمتسو و اوواری نو سراف و شینگکی و یاکوسوکو و توکیو غول , ... همه به نوعی مشابهه پلاتشون ...(یکی میخواد تایتان ها رو بکشه و یکی خوناشام ها رو بکشه و ... )

بعدش هم خودشون تیدیل میشن به یکی از همون دشمن ها XD 

یه نسل قبل تر هم یکی می خواست هوکاگه بشه و یکی پادشاه دزدای دریایی و یکی هانتر و جدیدا هم یکی می خواد هیرو بشه ! D:

 

شونن همینه دیگه !:)

به خاطر همین انیمه ی گینتاما ساخته شده که شخصیت اصلیش هیچ هدفی نداره و فقط ول می چرخه XD 

 

پاسخ:
اومممم... علاقه مند شدم به این موضوع روانشناسی، دوست دارم بیشتر بدونم.
با تمام سخنان گرانبها تون درباره شینسکای کاملا موافقم! یه چیزه دیگه ایی هم که تو این انیمه به زیبایی نمایش داده شده بود ، اهمیت مکان و وضعیت بدنیا آمدن و دوران بچگی بود! چقدر دوست داشتم اینشو! این یکی از چیزایی هست که من زیاد ازش تو صحبتها م حرف میزنم!
هاهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاها Don't underestimate me  گینتاما رودیدم( البته نه کامل) و به جرئت میگم بهترین انیمه کمدی هست که وجود داره!
شونن های دیگه ای هم که نام بردی یا دیدم یا یه سری بهشون زدم! 

اومدم دنبال نقد از کیمیتسو که گفتی!

 

خب آخه شونن همینه! اینطور فکر نمیکنی؟

مثلا یه نفر بخواد بشینه یه انیمه سبک رومنس و مدرسه ای ببینه باید انتظار همون سناریوهای همیشگی رو داشته باشه... چه کلیشه ای و چه اندکی متفاوت!

شونن هم همینه ... تا جایی که من از انیمه های شونن یادمه همیشه کاراکتر  اصلی این انیمه ها میخواد به یه هدفی برسی و این پروسه رسیدن به هدفشو و دوستی هایی که به وجود میاد روند انیمه است که خب بنظرم نمیشه اسمش رو گذاشت کلیشه چون ... چطوری بگم... همینه! انگار همه شون نقطه شروع و پایان یکسان دارن فقط مسیره که متفاوته و برای من دیمن اسلیر مسیر جالب و جذابی داشت و شاید خیلی چیز جدیدی عرضه نکرد اما هر چی که داشت رو به بهترین نحو ممکن عرضه کرد

برای من خیلی انیمه امیدوار کننده ای بود! یه احساس روند downhill برای انیمه ها بهم یه مدت دست داده بود که با دیدن دیمن اسلیر یجورایی خیالم راحت شد

کینوسه کا؟ :|

 

از دیمن بگذریم... ایوان!

عجب پستی... خیلی از انیمه هایی که گفتی رو ندیده بودم و رفتن تو لیستم

لایک

پاسخ:
مشکلی نیست، که شونن ها از رو هم ایکی میرن، ولی حداقل شخصیت پردازی باید داشته باشن، من با سختگیر تربن حالت نشستم وان پیس دیدم و جدا از روند کند داستان و کلیشه های شونن، انیمه رو دوست داشتم، ولی کیمتسو با این سطح پایین اومد از اتک ان تیتان و دث نوت و کلللی انیمه دیگه توی مای انیمه لیست زد جلو و رتبه بالا بدست آورد، پس وقتی شروعش کردم انتظاری بیشتر از شونن های معمولی داشتم ازش:/
و... به عنوان کسی که از اون سبک انیمه های رومنس مدرسه ای زیاد دیده باید بگم که درسته که اکثرا روندشون یکیع، ولی حداقل تاپ هاشون خییییلیی با بقیه متفاوتن و تو یه لول دیگن:)
و چه خوبه که میدونی کلیشه های همیشگی شونن رو:)
آریگاتو!! 
پ.ن: راستی تو هم به نظرم چندتا انیمه نقد کن« منظورم از نقد کوبوندنش و فقط گفتن نقاط منفی نیست، منظور مقایسه نقاط ضعف و قوت انیمه است» تانوشیماشو

قالبای وبلاگم اینقدر تاثیرگذارن ؟ :/

XD

الان قالبم هایکیوئه ها!

هایکیو دیدی؟

 

 

پاسخ:
بعله، وقتی من میبینم رایان با اون همه تجربه انیمه دیدن اونقدر تحت تاثیر انیمه ای قرار گرفته که غالب سایت ش کرده... میرم ببینم این انیمه چیه خب.
متاسفانه هایکیو رو از تلویزیون دو سه قسمت دیدم...و برای اینکه بینمون دعوا نیفته چیزی نمیگم:)))))

یه احساسی بهم میگه به احتما 25% وقتی فصل دوم کیمتسو بیاد نظرت تغیر میکنه چون همه بکگراند سازی و توضیح و ربط و گذشته تمام کاراکترا از این به بعده! ( شخصیت سازی اینقدز زیبا بود که من قشنگ موقع خوندن مانگا وقتی میدیدم قرار فلش بک یکی از دیمن ها یا هاشیرا رو بگه دستمال میذاشتم کنارم چون میدونستم اشکم قراره در بیاد! چقدر ک من زار زدم با این مانگا :/ ) 

چرا ندونم همیشگی های شونن رو!!؟ XD شونن از سبکای مورد علاقه مه برعکس رومنس که خیلی چیزی ندیدم ازش و اون تایپ های متفاوتی رو ک میگی نمیشناسم. سوال از انیمه رومنس بود اولین نفر از خودت میپرسم 👌

 

هممم نقد ... قبلا چند تا کار نقد انجام دادم برای یه سایت انیمه ای... کاری بسی وقت گیر بود... مندو داگارا یادایو :/ اما اگ حسش بود باشه

 

 

پاسخ:
سره مای هیرو آکادمی همینطور شد! فصل به فصل پیشرفت کرد، اما واقعا فصل یکش تحملش برام سخت بود:|
چیزی که نقطه قوت یک انیمه شوننه ، شخصیت منفیه کول و قویه! که با این تفاسیر احتمالا بهتر بشه کیمتسو !
برای Slice of life بیا پیشه خودم، تخصصمه:)
Ehh, don't be lazy

"رایان با اون همه تجربه..." 

*رایان میخندد*

" انیمه از تلویزیون دیدم"

*رایان قهقهه میزند*

"برای اینکه دعوا نشه چیزی نمیگم"

*رایان بلندتر قهقهه میزند*

 

اولا که اونقدرا هم به تاثیر نیست ... اکثرا فصلیه :| مثلا الان تو تابستون رفتیم انیمه هایی میذارم که به نارنجی بخورن! الان بین هایکیو و ناروتو مونده بودم چون تم زرد و نارنجی دارن که گفتم فعلا از هایکیو باشه تا سر فرصت بکگراند خوب از ناروتو بیابم. (الان ک فکرشو میکنم نارنجی بیشتر رنگ پاییزه تا تابستون! هممم تابستون چه رنگیه؟)

برای بهار میخواستم سبز بزارم و با تم هیرو اکادمیا بزنم ک بکگراند خوب از میدوریا پیدا نشد حوصله هم نداشتم ول کردم کلا ... 

دوما ک نکن اینکارو! با خودت و انیمه نکن اینکارو.... دیدن انیمه از تلویزیون ایران... مخصوصا انیمه ای که تو فصل چهارش مامورو میانو سیوئه ... ظلمه بخدا ! 

انیمه هیجانی و جالبیه... گرچه برای من هیچ انیمه ورزشی ای مثل کوروکو نو باسکه نمیشه اما در کل بسی زیباست... یه جاهاییش اینقدر هیجانی میشه ک واقعا تپش قلبم میرفت بالا و مثلا امتیاز ک میگرفتن جوری از خوشحالی جیغ می کشیدم ک انگار مسابقه واقعیه ( اخه من حتی برای مسابقه واقعی هم اینطور ذوق نمیکنم! اصلا نمی بینم والیبال ک بخوام ذوق بکنم براش) این از تاثیرات جالبش بود که باعث شد ازش خوشم بیاد

حالا تو چرا از اون دو سه قسمتی که "از تلویزیون" دیدی خوشت نیومد؟ XD

پاسخ:
اولا که شرح حال از قهقه ها عالی بود:)
واقعا؟ خب نکن این کارو من فک میکردم تو عاشق اون انیمه میشی که میزاریش بکگراند:/| 
دوما تابستون نارنجی ؟ باکا کا؟ کیمی؟« اول نوشتم «اومائه» بعد یادم اومد توهین آمیزه کردمش « کیمی» » :) همون کیمتسو حس و حاله تابستونی ای داره، اتک هم خوبه،
یوهاهاهاها ، چی میگی، تازه من پرینس اف تنیس رو کامل از تلویزیون دیدم«البته چن سال پیش» .
متوجه هیحانی که انیمه ورزشی داره میشم،«من خودم والیبال واقعی هم بازی میکنم هم زیاد نگا میکنم» ولی دلیل اون دوسه قسمت اینه که: با صداگذاری ها حال نمیکردم، از رنگ موهای غیر واقعیشان خوشم نیومد، ولی چون خودمم قد بلند نیستم با شخصیت اصلی همزاد پنداری میکردم، اصن اسپک زدن برا کسایی که قدشون کوتاه تره، یک لذت دیگس:) که باعث شد خیلی هم ازش ناامید نشم! :) کوروکو نو بسکه رو اگر رنگ موهارو تغییر بدن نگا میکنم:))) « آخه رنگه موی غیر واقعی تو شونن و ایسکای قابل قبول و قابل تحمله اما تو انیمه ورزشی:|||| از سوباسا یاد باید بگیرن.

جدا تابستون نارنجی نیست؟ همممم 

هونتونی باکا دس :| ولی جدا تابستون چ رنگیه؟ بهار سبز پائیز نارنجی زمستون سفید یا نقره ای ... تابستون ... تابستون؟ :/

اعتراف میکنم منم پرنس اف تنیس از تلویزیون دیدم 👌 خب صداگذاری ک عاره اگ خوشت میومد باید میگفتم اوکاااااشی اما رنگ موها بخصوص نسبت ب کوروکو خیلی عادی تر بود! شاید عجیییییب ترین رنگ مو رو بکوتو داشته باشه که اصلا نیست توی ایپیزودای اول! رنگ موی کی برات غیر عادی بود ؟ :/

پاسخ:
جدا فک میکردی تابستون نارنجیه ؟! :))
زرد* تابون
شخصیت اصلیش، منو یاد ایچیگو میندازه، یعنی میگی رنگ موی نارنجی عجیب نیست؟
حالا به خاطر نمره بالایی که داره شاید بشینم ببینمش. 
بیشتر به خاطر اینکه گفتی مامورو هم از شخصیت هاشه:)

مطمعا باش بهتر میشه!

شخصیت منفی کول و قوی دیگه کول تر از مایکل جکسون (موزان) میخوای؟😂

"Don't be lazy"

* طوری قهقهه میزد ک به سرفه میوفتد*

من در حالت عادی، کورو ام از سرومپ ... کلا مودم « مندوکوسااااااای » ئه XD

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی