Godless otaku

...Anime,music,movie,book,series...

...Anime,music,movie,book,series...

Godless otaku

دوستان اوتاکو و انیمه باز و فیلم بین و موزیک باز این وبلاگ برای معرفی و پیشنهاد انیمه و فیلم و موسیقی های خارجی و بحث پیشنهاد است .
_

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

16th March

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۳۲ ب.ظ

.Soon I'll be 18 years old and all I feel is sadness

ناراحتم که دیگه بچه محسوب نمیشم، ناراحتم که دیگه خیلی از تفریحات کودکانه رو نمیتونم تجربه کنم، ناراحتم از دغدغه های جدیدی که قراره منو ببلعند.

26 اسفند تنها اتفاق خوبی که قراره بیفته پخش فصل سومه سریال westworld عه...

I'm getting old, and this is sad

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۴
Evan Godless

16March

18

Getting old

نظرات  (۳)

سن عجیبیه. یه سری مرزارو پشت سر میزاری:) 

تولدت مبارک:)

پاسخ:
Yeah 
Thank you

منم این روزا همین حس رو دارم:(

پاسخ:
جدا؟ 
البته نه اینکه خیلی بشناسمت ولی با اجازه رفتم سری به بلاگت زدم، و... در همون حد که نوشتی اطلاعاتی کسب کردم:)
در کل حس جالبی نیست و احساس میکنم به زودی اونقدر مشغول خواهم شد که فراموشش کنم:|

:) اولا تولدت مبارک 

دوما منم فکر میکردم با ورود به 18 سالگی خیلی چیزا یهو تغیر میکنه، اما اینطور نبود، شاید برای من اینطور بوده و برای تو متفاوته! اما هر چی که هست

لذتشو ببر

با تمام دغدغه ها و سختیاش :)

پاسخ:
درسته ، یهو تغییر نمیکنه...، اما بازم دغدغه های جدیدی برا آدم به وجود میاد...
و... البته که لذتشو میبرم همیشه تلاشم بر اینه :)
و...خیلی ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی