انیمه های اخیر(2)
!Hi Guys
کلی انیمه تو این مدت دیدم و قصد دارم اونایی رو که یادم میاد همراه یه نقد شخصی به نمایش بزارم!
اسامی انیمه ها :
!Just Beacuse
Yagate Kimi Ni Naru
Clannad
...Kaguya Sama
No game No life
Noragami
Nana
Shinsekai Yori
Tsuki Ga Kirei
Tada Kun Wa Koi Wo Shinai
Kokoro Connect
Kono Suba
Kimetsu No Yaiba
Tensei Shitara Slime Datta Ken
خب... اینا اوناییه که یه خورده قراره راجبشون حرف بزنم( فک کنم که طولانی شد:l )
ادامه مطلب رو از دست ندید!
1- Just Beacuase
ژانرها: ورقی از زندگی SOL- درام - رومنس - مدرسه ای
12 قسمت - پاییز 2017
نمره MAL :7.36
یک انیمه به شدت زیبا در ژانر مورد علاقه من SOL :) ... این انیمه با احساس داستان چندتا دانش آموز سال آخر دبیرستانی رو داره همراه با چاشنی رومنس و کمدی(البته کم)
داستان با اومدن یک دانش آموز انتقالی شروع میشه ( مثل همیشه) ولی با این تفاوت که دوستان دوره راهمایی اش هم هستند تو این مدرسه و اینکه تو سال سرنوشت ساز دبیرستانش هم قرار داره...
این انیمه رو چون خودمم سال آخری هستم دانلود کردم .. چون فک کردم به وضعیتم میخونه... ولی خب.. سورپرایزم کرد و بهتر از چیزی بود که فکرشو میکردم . انیمه مدرنی هستش... که نکته مثبتیه
انیمه دو تا شخصیت خیییلی جالب داره و احساسات مناسبی هم به همراهش... ( توصیه میشه)
نمره من : 8.7 بود که 9 در MAL ثبتش کردم!
2- Yagate Kimi Ni Naru
ژانرها: رومنس - مدرسه ای - شوجو ای
13 قسمت پاییز 2018
نمره MAL : 8.01
آره....باید بگم با اینکه ژانر مورد علاقه ام نیست... اما این انیمه عالی بود.عالی.
خلاصه اش رو نمیگم:) ولی باید بگم که این انیمه از لحاظ پردازش احساسات و شخصیت ها کاملا متفاوته با تمام رومنس هایی که دیدم و کلا تو یه لِوِل دیگه اس... غافلگیر کننده اس... پیشبینی هات درست از آب در نمیاد و حرف هایی که شخصیتا میزنن برگاتو میریزونه.
رومنس متفاوت میخوای ؟ اینو ببین.... و بر خلاف تصورات بعضی ها اصلا داستان آبکی و ساده ای نداره.. ولی خلاصه ای که براش نوشتن هم خیلی خوب نیست:(
نمره من : 8.9 که 9 ثبت شد.
3_ Clannad
ژانرها : کمدی - درام - رومنس - مدرسه ای - SOL - فراطبیعی
23قسمت پاییز 2007 ( چرا همشون پاییزن؟؟:O )
نمره MAL : 8.17
این انیمه رو به خاطر شهرت فصل دومش شروع کردم. ولی خب فصل یکش هم خوبه...
نکته مثبت انیمه کمدی به شدت قوی هستش...
رومنس و درامش چنگی به دل نمیزد...
خلاصه انیمه تومویا اُکازاکی دانش آموز سال سوم دبیرستان و خسته از زندگی است. وقتی کوچک بود، مادرش بر اثر تصادف با ماشین جان خود را از دست میدهد و به همین دلیل پدرش به سیگار و الکل رو می آورد و همین باعث دعواهای مکرر بین تومویا و پدرش میشود تا این که در یکی از این دعواها ، تومویا شانه اش آسیب میبیند. از آن به بعد رابطه ی بین او و پدرش دورتر و دورتر میشود. روزی وقتی در حال بازگشت به خانه بود با دختر ِعجیبی به اسم ناگیسا فوروکاوا ؛ که یک سال از او بزرگ تر است ملاقات میکند. مریضی ِناگیسا باعث تنها شدن او و ترک دوستانش میشود. این دو شروع به گذراندن وقت با یکدیگر میکنند و کم کم؛ با گذشت زمان، تومویا احساس میکند زندگی ِخسته کننده ی گذشته اش دارد مسیر تازه ای به خود میگیرد.
نمره من : 7.9 که 8 ثبت میشه.
4- Kaguya Sama Wa Kokurasetai
ژانرها: کمدی - روانشناختی - رومنس - مدرسه ای - سنین
12 قسمت زمستان 2019
نمره MAL : 8.43
انیمه ای هست که به پیشنهاد یکی از دوستان شروعش کردم.
نکته : باورم نمیشد وقتی که در حال تماشای این انیمه قهقهه زدم( بدجور!)
کمدی قوی و سناریو نویسی خوب از نکات قوت انیمه هستن همراه یک شخصیت فرعی کاوایی و کاکویی!
خلاصه انیمه
«کاگویا شینومیا» و «میوکی شیروگانه» اعضای شورای دانش آموزی یک آکادمی بسیار مطرح و سطح بالا می باشند؛ جایی که آنها نوابغی در میان نوابغ دیگر آکادمی محسوب می شوند. و چون این دو زمان بسیاری را در کنار یکدیگر می گذرانند به مرور احساساتی عاشقانه نسبت به هم پیدا کرده اند ولی غرور و تکبر آنها از ابراز احساساتشان جلوگیری می کند. عشق یک جنگ است؛ و حالا جنگی میان این دو برای متقاعد کرد طرف مقابل به اعتراف عشقی در بر می گیرد. باید دید چه کسی برنده می شود … !
نمره من : 8.2 که 8 ثبت شد
5- No Game No Life
ژانرها : بازی ماجراجویی کمدی فراطبیعی اچی فانتزی
12 قسمت بهار 2014
نمره MAL : 8.35
یک انیمه خوش ساخت و محبوب که به جمع محبوب ترین انیمه های MAL پیوسته و نمره خوبی هم گرفته، درسته که اچی هم داره ولی خوشبختانه پارت اچی انیمه بر داستان غلبه نکرده و لابه لای هیجان انیمه پیچیده شده، کمدی نسبتا خوبی داره ، و هیجان همیشگی ژانر بازی رو هم داره... به علاوه شخصیت اصلی های باحال... درکل انیمه خوبیه.... ولی کوتاهه و به نظر من جای پیشرفت بیشتر رو هم داره...
علاقه مندان به بازی و ایسکای ، خوششون خواهد آمد.
خلاصه انیمه
داستان انیمه درباره ی سورا و شیرو ئه , یک خواهر و برادر که اعتبارشون به عنوان ۲ علافِ از دنیا به دور و خونه نشین مثل یک افسانه در تمام اینترنت پخش شده . این دو گیمر ( کسی که بازی می کنه) دنیای واقعی رو هم یک بازی مزخرف می دونن. یک روز پسری با نام “خدا” این دو رو به یه دنیای دیگه احضار می کنه. اونجا خدا جنگ رو ممنوع کرده و اعلام کرده که در اون دنیا همه چی توسط بازی تصمیم گیری میشه , حتی مرز های کشور ها. نسل بشریت تحت فشار نژاد های دیگه , به تنها شهر باقی موندشون عقب نشینی کردن. آیا سورا و شیرو که رسما حیف نون ان می تونن تبدیل به “ناجیان بشریت” در این دنیای متفاوت بشن؟ خب , وقت بازی کردنِ!
نمره من : 8
6- Noragami
ژانرها : اکشن - ماجراجویی - کمدی - فراطببیعی - شونن
12 قسمت زمستان 2014
نمره MAL : 8.11
انیمه ای که خیلی وقت بود قصد نگاه کردنش رو داشتم، خب یه خورده انتضارم ازش بیشتر بود... ولی خب همینم خوبه.
انیمه داستان کلی خوبی داره صداگذاری عالی(هیروشی سان و یوکی کاجی) اکشن نسبتا خوب و کلیشه های همیشگی ژانر شونن رو کمتر داره که نکته مثبتیه! راستی شخصیت اصلی خفنی هم داره( شخصیتی شاد و بامزه که وقتی جدی میشه خیلی شاخ میشه ، با یک گذشته تاریک و ترسناک و صدای دلنشین هیروشی کامیا)
میگن فصل دوش قوی تر میشه... امیدوارم
خلاصه انیمه
خب تو این دنیای خیالی چه خبره؟؟؟خدایان و ارواح مردگان با همکاری همدیگه دارند تو زندگی انسان ها دخالت می کنند و میشه گفت هرکاری دوست دارند میکنند (خسته نباشند) داستان ما از کجا شروع میشه بریم سراغ یه دختر دانش آموزبه اسم Hiyori Iki به نظر زیبا و مهربون میاد داره با دو تا از دوستاش تو پیاده رو راه میره که یک دفعه یه پسره دنبال یه گربه می پره تو خیابون واونم دنبالش میره تا نجاتش بده ولی همین که اون رو نجات میده خودش میمیره؟؟؟ ولی تو بیمارستان دوباره به هوش میاد و یه بار دیگه اون پسری که نجات داده بود میبینه یا تو اون یکی از خدایانه و در حال حاضر یکی از اون فقیرهایی محسوب میشه و آرزوش اینه که یه معبد واسه خودش داشته باشه به همین خاطر هم هست که داره پول جمع میکنه و هرکس بهش ۵ ین بده آرزوش رو برآورده میکنه حالا ایوری دچار مشکل شده باید ۵ین بده تا مشکلش حل بشه! ولی مشکلش چیه؟
نمره من 7.5 که 7 ثبت شد!
7- Nana
ژانرها : موسیقی - SoL - کمدی - درام - رومس - شوجو
47 قسمت بهار 2006
نمره MAL : 8.47
ساته...ساته ساته ... طولانی ترین انیمه تو این لیست...
ژانر موسیقیش باعث شد چیزای بیشتری درباره راک و جی راک بفهمم ، انیمه کاملا واقع گرایانه بود و درباره جامعه ژاپن هم اطلاعات زیادی مید( یک زندگی روزمره تمام عیاره این انیمه!) درام وحشتناک قوی کنار رومنس فراتر از قوی و به شدت واقعی! کمدی هم داشت ولی ژانر غمش بیشتر بود که حتی تو مشخصات انیمه نیست ، داستانش هم یه ماجراجویی مدرن محسوب میشد..
خلاصه انیمه ( به زبان خودم) : خب یک دختر شهرستانی 20 ساله داریم به اسم نانا (هفت) که به خاطر دوست پسرش داره میره توکیو ، تو قطار کنار یه دختر خوشگل با ظاهر پانک و گیتار میشینه و باهاش دوست میشه، اسم اون دختر هم از قرار اتفاق نانا ( هفت ) درمیاد، نانا به توکیو که میرسه میره پیش دوستاش و بعد از چندروز میفهمه که نمیتونه همیشه پیش اونا زندگی کنه و میره دنبال پیدا کردن خونه ارزون ، خونه ای که میره برا بازدید یک آپارتمان قدیمی به سبک معماری غربی و هفت (نانا) طبقه است که یک واحد خالی تو طبقه هفتمش (نانا) به شماره واحد 707 (نانا وا نانا) وجود داره ، نانا وقتی وارد خونه میشه میبینه یه مشتری دیگه هم هست که میخواد خونه رو بگیره و اون هم کسی نیست جز (نانا)! دوستی که تو قطار باهاش آشنا شد.....
خب..چطوره؟ به اندازه کافی تحریک کننده نیست ؟
نمره من : 8.6 که 9 ثبت شد.
خب... خسته شدم .......... ادامه لیست رو بعدا پست میکنم...
نظری درباره هرکدوم از انیمه ها دارید، بگید..
ماتا نه!!
یاهارو! ( ╹▽╹ )
باورت میشه من هنوز نتونستم کیمتسو رو تموم کنم ؟! (-_-;)
کلاناد فصل اولش یه مقدمه اس برای اصل کاریش که فصل دومشه ...کلا ژانر انیمه عوض میشه ( ・ั﹏・ั)
موافقم ! نوراگامی انیمه ی خوبیه اما نمیشه گفت شاهکاره
من برای اولین بار صدای کامیا هیروشی رو با شخصیت یاتو دوست نداشتم
یاتو کاراکترش بیشتر به صدایی مثه میانو مامورو می خوره خیلی شوخ و شنگه کاراکترش D:
نانا و کاگویا ساما رو ادامه ندادم
شاید دوباره نانا رو ببینم چون اون موقع که دیدمش اصلا از موسیقی ژاپن خبر نداشتم شنیدم که خیلی از موزیسین های ژاپنی نانا رو دوست دارند
اما کاگویا واقعا جالبه ؟! من از تسوندره ها خوشم نمیاد آیا در این صورت می تونم ببینمش ؟ (° ~ ° ~)
دو تای اول رو هم میدارم تو لیستم ;)
پ.ن. به شدت کنجکاوم که نظرت رو در مورد شین سکای یوری بخونم :)