Godless otaku

...Anime,music,movie,book,series...

...Anime,music,movie,book,series...

Godless otaku

دوستان اوتاکو و انیمه باز و فیلم بین و موزیک باز این وبلاگ برای معرفی و پیشنهاد انیمه و فیلم و موسیقی های خارجی و بحث پیشنهاد است .
_

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

انیمه های اخیر(2)

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۵:۰۴ ب.ظ

!Hi Guys

کلی انیمه تو این مدت دیدم و قصد دارم اونایی رو که یادم میاد همراه یه نقد شخصی به نمایش بزارم!

اسامی انیمه ها :

!Just Beacuse

Yagate Kimi Ni Naru

Clannad

...Kaguya Sama

No game No life

Noragami

Nana

Shinsekai Yori

Tsuki Ga Kirei

Tada Kun Wa Koi Wo Shinai

Kokoro Connect

Kono Suba

Kimetsu No Yaiba

Tensei Shitara Slime Datta Ken

خب... اینا اوناییه که یه خورده قراره راجبشون حرف بزنم( فک کنم که طولانی شد:l )

ادامه مطلب رو از دست ندید!

 

 

1- Just Beacuase

ژانرها: ورقی از زندگی SOL- درام - رومنس - مدرسه ای

12 قسمت - پاییز 2017

نمره MAL :7.36

یک انیمه به شدت زیبا در ژانر مورد علاقه من SOL :) ... این انیمه با احساس داستان چندتا دانش آموز سال آخر دبیرستانی رو داره همراه با چاشنی رومنس و کمدی(البته کم) 

داستان با اومدن یک دانش آموز انتقالی شروع میشه ( مثل همیشه) ولی با این تفاوت که دوستان دوره راهمایی اش هم هستند تو این مدرسه و اینکه تو سال سرنوشت ساز دبیرستانش هم قرار داره...

این انیمه رو چون خودمم سال آخری هستم دانلود کردم .. چون فک کردم به وضعیتم میخونه... ولی خب.. سورپرایزم کرد و بهتر از چیزی بود که فکرشو میکردم . انیمه مدرنی هستش... که نکته مثبتیه

انیمه دو تا شخصیت خیییلی جالب داره و احساسات مناسبی هم به همراهش... ( توصیه میشه) 

نمره من : 8.7 بود که 9 در MAL  ثبتش کردم!

 

 

 

 

2- Yagate Kimi Ni Naru

ژانرها: رومنس - مدرسه ای - شوجو ای

13 قسمت پاییز 2018

نمره MAL :  8.01

آره....باید بگم  با اینکه ژانر مورد علاقه ام نیست... اما این انیمه عالی بود.عالی.

خلاصه اش رو نمیگم:) ولی باید بگم که این انیمه از لحاظ پردازش احساسات و شخصیت ها کاملا متفاوته با تمام رومنس هایی که دیدم و کلا تو یه لِوِل دیگه اس... غافلگیر کننده اس... پیشبینی هات درست از آب در نمیاد و حرف هایی که شخصیتا میزنن برگاتو میریزونه.

رومنس متفاوت میخوای ؟ اینو ببین.... و بر خلاف تصورات بعضی ها اصلا داستان آبکی و ساده ای نداره.. ولی خلاصه ای که براش نوشتن هم خیلی خوب نیست:(

نمره من : 8.9 که 9 ثبت شد.

 

 

 

 

3_ Clannad

ژانرها : کمدی - درام - رومنس - مدرسه ای - SOL - فراطبیعی

23قسمت پاییز 2007 ( چرا همشون پاییزن؟؟:O )

نمره MAL : 8.17

این انیمه رو به خاطر شهرت فصل دومش شروع کردم. ولی خب فصل یکش هم خوبه...

نکته مثبت انیمه کمدی به شدت قوی هستش...

رومنس و درامش چنگی به دل نمیزد...

خلاصه انیمه تومویا اُکازاکی دانش آموز سال سوم دبیرستان و خسته از زندگی است. وقتی کوچک بود، مادرش بر اثر تصادف با ماشین جان خود را از دست میدهد و به همین دلیل پدرش به سیگار و الکل رو می آورد و همین باعث دعواهای مکرر بین تومویا و پدرش میشود تا این که در یکی از این دعواها ، تومویا شانه اش آسیب میبیند. از آن به بعد رابطه ی بین او و پدرش دورتر و دورتر میشود. روزی وقتی در حال بازگشت به خانه بود با دختر ِعجیبی به اسم ناگیسا فوروکاوا ؛ که یک سال از او بزرگ تر است ملاقات میکند. مریضی ِناگیسا باعث تنها شدن او و ترک دوستانش میشود. این دو شروع به گذراندن وقت با یکدیگر میکنند و کم کم؛ با گذشت زمان، تومویا احساس میکند زندگی ِخسته کننده ی گذشته اش دارد مسیر تازه ای به خود میگیرد.

نمره من : 7.9 که  8 ثبت میشه.

 

 

4- Kaguya Sama Wa Kokurasetai

ژانرها: کمدی - روانشناختی - رومنس - مدرسه ای - سنین

12 قسمت زمستان 2019

نمره MAL : 8.43

انیمه ای هست که به پیشنهاد یکی از دوستان شروعش کردم.

نکته : باورم نمیشد وقتی که در حال تماشای این انیمه قهقهه زدم( بدجور!)

کمدی قوی و سناریو نویسی خوب از نکات قوت انیمه هستن همراه یک شخصیت فرعی کاوایی و کاکویی!

خلاصه انیمه

«کاگویا شینومیا» و «میوکی شیروگانه» اعضای شورای دانش آموزی یک آکادمی بسیار مطرح و سطح بالا می باشند؛ جایی که آنها نوابغی در میان نوابغ دیگر آکادمی محسوب می شوند. و چون این دو زمان بسیاری را در کنار یکدیگر می گذرانند به مرور احساساتی عاشقانه نسبت به هم پیدا کرده اند ولی غرور و تکبر آنها از ابراز احساساتشان جلوگیری می کند. عشق یک جنگ است؛ و حالا جنگی میان این دو برای متقاعد کرد طرف مقابل به اعتراف عشقی در بر می گیرد. باید دید چه کسی برنده می شود … !

نمره من : 8.2 که 8 ثبت شد

 

 

 

5- No Game No Life

ژانرها : بازی ماجراجویی کمدی  فراطبیعی  اچی  فانتزی

12 قسمت بهار 2014

نمره MAL : 8.35

یک انیمه خوش ساخت و محبوب که به جمع محبوب ترین انیمه های MAL پیوسته و نمره خوبی هم گرفته، درسته که اچی هم داره ولی خوشبختانه پارت اچی انیمه بر داستان غلبه نکرده و لابه لای هیجان انیمه پیچیده شده، کمدی نسبتا خوبی داره ، و هیجان همیشگی ژانر بازی رو هم داره... به علاوه شخصیت اصلی های باحال...  درکل انیمه خوبیه.... ولی کوتاهه و به نظر من جای پیشرفت بیشتر رو هم داره...

علاقه مندان به بازی و ایسکای ،  خوششون خواهد آمد.

خلاصه انیمه

داستان انیمه درباره ی سورا و شیرو ئه , یک خواهر و برادر که اعتبارشون به عنوان ۲ علافِ از دنیا به دور و خونه نشین مثل یک افسانه در تمام اینترنت پخش شده . این دو گیمر ( کسی که بازی می کنه) دنیای واقعی رو هم یک بازی مزخرف می دونن. یک روز پسری با نام “خدا” این دو رو به یه دنیای دیگه احضار می کنه. اونجا خدا جنگ رو ممنوع کرده و اعلام کرده که در اون دنیا همه چی توسط بازی تصمیم گیری میشه , حتی مرز های کشور ها. نسل بشریت تحت فشار نژاد های دیگه , به تنها شهر باقی موندشون عقب نشینی کردن. آیا سورا و شیرو که رسما حیف نون ان می تونن تبدیل به “ناجیان بشریت” در این دنیای متفاوت بشن؟ خب , وقت بازی کردنِ!

نمره من : 8

 

 

 

6- Noragami

ژانرها : اکشن - ماجراجویی - کمدی - فراطببیعی - شونن

12 قسمت زمستان 2014

نمره MAL : 8.11

انیمه ای که خیلی وقت بود قصد نگاه کردنش رو داشتم، خب یه خورده انتضارم ازش بیشتر بود... ولی خب همینم خوبه.

انیمه داستان کلی خوبی داره صداگذاری عالی(هیروشی سان و یوکی کاجی) اکشن نسبتا خوب و کلیشه های همیشگی ژانر شونن رو کمتر داره که نکته مثبتیه! راستی  شخصیت اصلی خفنی هم داره( شخصیتی شاد و بامزه که وقتی جدی میشه خیلی شاخ میشه ، با یک گذشته تاریک و ترسناک و صدای دلنشین هیروشی کامیا)

میگن فصل دوش قوی تر میشه... امیدوارم

خلاصه انیمه

خب تو این دنیای خیالی چه خبره؟؟؟خدایان و ارواح مردگان با همکاری همدیگه دارند تو زندگی انسان ها دخالت می کنند و میشه گفت هرکاری دوست دارند میکنند (خسته نباشند) داستان ما از کجا شروع میشه بریم سراغ یه دختر دانش آموزبه اسم Hiyori Iki به نظر زیبا و مهربون میاد داره با دو تا از دوستاش تو پیاده رو راه میره که یک دفعه یه پسره دنبال یه گربه می پره تو خیابون واونم دنبالش میره تا نجاتش بده ولی همین که اون رو نجات میده خودش میمیره؟؟؟ ولی تو بیمارستان دوباره به هوش میاد و یه بار دیگه اون پسری که نجات داده بود میبینه یا تو اون یکی از خدایانه و در حال حاضر یکی از اون فقیرهایی محسوب میشه و آرزوش اینه که یه معبد واسه خودش داشته باشه به همین خاطر هم هست که داره پول جمع میکنه و هرکس بهش ۵ ین بده آرزوش رو برآورده میکنه حالا ایوری دچار مشکل شده باید ۵ین بده تا مشکلش حل بشه! ولی مشکلش چیه؟

 

نمره من 7.5 که 7 ثبت شد!

 

 

 

7- Nana

ژانرها : موسیقی - SoL - کمدی - درام - رومس - شوجو

47 قسمت بهار 2006

نمره MAL : 8.47

ساته...ساته ساته ... طولانی ترین انیمه تو این لیست... 

ژانر موسیقیش باعث شد چیزای بیشتری درباره راک و جی راک بفهمم ، انیمه کاملا واقع گرایانه بود و درباره جامعه ژاپن هم اطلاعات زیادی مید( یک زندگی روزمره تمام عیاره این انیمه!) درام وحشتناک قوی کنار رومنس فراتر از قوی و به شدت واقعی! کمدی هم داشت ولی ژانر غمش بیشتر بود که حتی تو مشخصات انیمه نیست ،  داستانش هم یه ماجراجویی مدرن محسوب میشد..

خلاصه انیمه ( به زبان خودم) : خب یک دختر شهرستانی 20 ساله داریم به اسم نانا (هفت) که به خاطر دوست پسرش داره میره توکیو ، تو قطار کنار یه دختر خوشگل با ظاهر پانک و گیتار میشینه و باهاش دوست میشه، اسم اون دختر هم از قرار اتفاق نانا ( هفت ) درمیاد، نانا به توکیو که میرسه میره پیش دوستاش و بعد از چندروز میفهمه که نمیتونه همیشه پیش اونا زندگی کنه و میره دنبال پیدا کردن خونه ارزون ، خونه ای که میره برا بازدید یک آپارتمان قدیمی به سبک معماری غربی و هفت (نانا) طبقه است که یک واحد خالی تو طبقه هفتمش (نانا) به شماره واحد 707 (نانا وا نانا) وجود داره ، نانا وقتی وارد خونه میشه میبینه یه مشتری دیگه هم هست که میخواد خونه رو بگیره و اون هم کسی نیست جز (نانا)! دوستی که تو قطار باهاش آشنا شد.....

خب..چطوره؟ به اندازه کافی تحریک کننده نیست ؟

نمره من : 8.6 که 9 ثبت شد.

 

 

 

 

خب... خسته شدم .......... ادامه لیست رو بعدا پست میکنم...

نظری درباره هرکدوم از انیمه ها دارید، بگید..

ماتا نه!!

نظرات  (۶)

یاهارو! ⁦( ╹▽╹ )⁩

باورت میشه من هنوز نتونستم کیمتسو رو تموم کنم ؟! ⁦(-_-;)⁩

کلاناد فصل اولش یه مقدمه اس برای اصل کاریش که فصل دومشه ...کلا ژانر انیمه عوض میشه ⁦⁦( ・ั﹏・ั)⁩

موافقم ! نوراگامی انیمه ی خوبیه اما نمیشه گفت شاهکاره 

من برای اولین بار صدای کامیا هیروشی رو با شخصیت یاتو دوست نداشتم 

یاتو کاراکترش بیشتر به صدایی مثه میانو مامورو می خوره خیلی شوخ و شنگه کاراکترش D⁦:

نانا و کاگویا ساما رو ادامه ندادم 

شاید دوباره نانا رو ببینم چون اون موقع که دیدمش اصلا از موسیقی ژاپن خبر نداشتم شنیدم که خیلی از موزیسین های ژاپنی نانا رو دوست دارند 

اما کاگویا واقعا جالبه ؟! من از تسوندره ها خوشم نمیاد آیا در این صورت می تونم ببینمش ؟ (° ~ ° ~)⁩

دو تای اول رو هم میدارم تو لیستم ⁦;)⁩

پ.ن. به شدت کنجکاوم که نظرت رو در مورد شین سکای یوری بخونم ⁦:)⁩

 

 

پاسخ:
یاد سلام کردن توی انیمه « یاهاری اوره نو سیشون» افتادم:)
پس منم میگم:« دومو»
خب ، حق داری به نظرم.... منم عزممو جزم کردم که تمومش کردم..:)
بیشترین چیزی که درباره کلاناد شنیدم همینه!
قبول دارم که مامو سان« میانو مامورو» شخصیت شوخ بیشتر بهش میخوره ، اما تصورش تو یاتو خندم میندازه D: 
 نانا انیمه سخت پسندیه... و من هم حتی تا قسمت های میانی 25و اینا داشتم انگیزه ام رو برا نگاه کردنش از دست میدادم، ولی از اینکه کامل نگاش کردم اصن پشیمون نیستم!
مرررررسی! بالأخره یکیو پیدا کردم که از سوندره ها خوشش نمیاد! منم همینطور، اصن دلیل این محبوبیت کاراکتر های سوندره رو نمیدونم! حتی یاندره از سوندره بهتره به نظرم!
همونطور که گفتم کمدی کاگویا فراتر از انتظارم ظاهر شد! انیمه های زیادی نبودن که منو اونطوری بخندونن... به نظرم بهش یه فرصت بده... حداقل تا قسمت های 6،7....
واااای، یاگاته رو میخوای ببینی؟! ، لطفا حتی اگر از نیمه انیمه هم اگه خوشت نیومد بازم ببین... چون سر اینیکی نقد و نظر کس دیگه ای رو نشنیدم، حتما نظرت رو دربارش بهم بگو،، هرچقدر هم که بی رحمانه باشه:)
و.... « از دنیای جدید» ها؟!! اول از همه بگم که خوشحال شدم که دیدیش چون انیمه نسبتا ناشناخته ای هست،و... نظرم ها؟ ... خودمم به شدت« تانوشیماشو!»

دقیقا ! اخیرا دوباره انیمه اش رو دیدم ..بسی چشم انتظار فصل بعدیش ام ˚ω˚

این مدت کلا نتونستم هیچ انیمه ی جدیدی ببینم>"<... وقتی هم فکرم مشغوله نمی تونم رو یه داستان جدید تمرکز کنم ..ترجیح میدم چیزای تکراری ببینم و اینطوری استرسم کم میشه 

این پاییز کلی انیمه ی خوب اومده وضعیت نت درست بشه در اولین فرصت ادامه اش میدم :)

هاها XD واقعا  ! میانو مامورو تو انیمه ی ومپایر نایت به جای دو تای کاراکتر صدا پیشگی کرده بود ولی اصلا صداشون مثه هم نبود ˚_˚‖

خیلی صداش عجیبه ! یه صدای سافت داره و یه صدای سرد و خشن ! مثه فرق بین صدای یاگامی لایت و تاماکی سنپای ! 

می تونست یاتوی خوبی باشه ! XD

اینطور ... پس نانا رو می ذارم که یه وقتی حسابی صبر و حوصله دارم ببینم 

هاهاXD خوشحالم !!! جدا این تسوندره یه پدیده ی خیلی رو اعصابیه !اصلا هم کاوایی نیست !

یاندره خیییلی بهتره  ! 

باشه .. پس کاگویا هم یه امتحانی می کنم ;)

منم تا حالا ندیدم نقدی ازین انیمه ..به خاطر همین کنجکاو شدم ..هر وقت دیدم در موردش می نویسم 

مخصوصا ژانر شوجو آی خوب کمیابه ... از شوجوآی و شونن آی هایی که یه رومنس عمیق و پرکشش داشته باشند خوشم میاد ( بدون اینکه فن سرویس و اچی باشه )

اوهوم !!! ازون انیمه های ناشناخته و خاص ! شین سکای یوری !^ω^ من کلی حرف دارم در موردش XD

پاسخ:
جالبه که چیزای تکراری میبینی! من تنها انیمه ای که دوبار دیدمش یاهاری بود! اصولا خیلی اهل دوبار نگا کردن انیمه نیستم، شایدم وقت نکردم!
از مامو سان که اصن نگو! تنها سیوو ای هست که من حتی بیشتر از کامیا دوسش دارم،... راستی شنیدم جفتشون خوانندگی هم میکنن،ولی خب من که نتونستم آهنگی ازشون گیر بیارم!
چیزی که تو انیمه یاگاته منو مجذوب خودش کرد همین شخصیت های پر کشش و هزارتو دار بودن که باعث میشه رومنس هم جذاب تر بشه، و مهم تر از همه I found a Different kind of Love in this anime! 
سره شینسکای بیشترین ناراحتی م همین بود که کسی این انیمه رو احتمالا ندیده پس نمیتونم با اشتیاق از ایده های جدیدی که توش بود حرف بزنم!

من اگه از چیزی خوشم بارها و بارها تکرارش می کنم ^^ 

دور اول دیدن مثه مزه کردنه برام ... اگه ازش خوشم بیاد میره رو تکرار 

به نظرم وقتی کل داستان رو می دونم و دوباره از اول می خونم یا می بینمش می تونم کامل به داستانش احاطه پیدا کنم هر چی جزییات بیشتری کشف کنم بیشتر جذب اون اثر میشم 

فقط سیر داستان و اول و آخرش برام اهمیت نداره اتفاقات و جزییات وسطش هم برام مهمه 

به خاطر همین کارهایی مثه دورارارا رو می پسندم :)

 

فکر کنم میانو سان اولین سیویی بود که شناختم ! ^-^

های های ! من از کامیا زیاد آهنگ دارم 

از میانو هم آهنگ های انیمه ی uta no prince sama رو دارم 

بعدا تو بلاگم می ذارمشون :)

 

ههه !*^* اینطوری که گفتی پس باید ببینمش !

می دونی ... شینسکای یکم انیمه اش غلط اندازه XD 

حتی یادمه اون موقع که آنگویینگ بود خیلی ها بعد همون قسمتش که رفت تو فاز شونن آی و شوجو آی دراپش کردن ...

من خودم اول اتفافی مانگاش رو دیدم که مانگاش عملا یوری شده و کلا تحریف شده اس - -"

(شینسکای اصلش لایت ناوله و انیمه از ناول اقتباس شده و مانگاش کلا هیچ ربطی به ناولش نداره بیشتر مثه یه دوجینشی هستش)

بالاخره با کلی شک انیمه اش رو دیدم و متوجه شدم که کلا قضیه یه چیز دیگه اس !!!

 واقعا باید این انیمه رو درست و حسابی معرفیش کرد :)

 

پاسخ:
خب، از لحاظ تئوری به نظرم حرفت درسته که تکرار یک مزه خوش مزه لذت بخشه،ولی من تا وقتی که امکان چشیدن مزه های جدید رو داشته باشم اینکارو نمیکنم...چون گونه ای ترس هم دارم که « شاید دوباره اون احساس دفعه اول دیدن رو بهم نده،» از اونجا که الان سختگیر تر شدم:»
راستی تصمیم گرفتم پاندورا رو هم نگا کنم،هرچه سریعتر،
امیدوارم از اون افرادی نباشی که وقتی انیمه مورد علاقه شون رو نقد میکنم، گارد میگیرن:)) 

خب .. من برعکس انیمه ی جدید زیادی برای دیدن ندارم به همین خاطر افتادم رو دور تکرار ..از طرفی هم انیمه های جدید به ندرت به سلیقه ام سازگارن..

کلا سر زدن به چیزهای قدیمی لذت بخشه ، مثلا من همین پاندورا رو سال 2011 دیدمش .. الان تکرارش بعد این سال ها خیلی نوستاژیک بود  :)

منم آدم سخت گیری ام دقیقا به خاطر همین تکرار می کنم که خودم زودتر پی ببرم به اشکال و ایراد ها XD اما تصور کن اگه ایرادی نداشت ...اون موقع میشه با خیال راحت اون اثر رو تا همیشه بهترین دونست !

 

یسسس !(قهقه ی شیطانی XD)  

*!Welcome to the Abyss*

نقدی که منطقی باشه اوکی دس^^ 

من خودم خیلی به نقد در مورد انیمه متکی نیستم ،چون انیمه خیلی سلیقه محوره .. 

ممکنه یه انیمه نمره های بالایی هم بگیره اما من اصلا نتونم یه قسمتش رو هم تحمل کنم و یا برعکس

به خاطر همین اگه انیمه ای رو خودم بپسندم برام مهم نیست که بقیه چی در موردش فکر می کنند و از دیدنش لذت می برم

ترجیح میدم در مورد انیمه مباحثه نکنم چون واقعا فایده نداره ^^

تبادل نظر و مکالمه رو بیشتر دوست دارم :)

سلام من انیمه نانا رو دیدم ولی آخرشو نفهمیدم چی شد چه بلایی سره نانا اومده بود که نتونست پیشه بقیه باشه

منم نفهمیدم واقعا دارم از کنجکاوی میمیرم:)))شاید نانا مُرده ولی بازidk

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی