Godless otaku

...Anime,music,movie,book,series...

...Anime,music,movie,book,series...

Godless otaku

دوستان اوتاکو و انیمه باز و فیلم بین و موزیک باز این وبلاگ برای معرفی و پیشنهاد انیمه و فیلم و موسیقی های خارجی و بحث پیشنهاد است .
_

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

انیمه های اخیر...

چهارشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۱۷ ب.ظ

اتووو

این اواخر ینی از اول دی فک کنم یه چند تا انیمه خوب شروع کردم و تموم کردم و شروع کردم تموم کردم...

اینم چندتا از اونایی که یادم میاد با یه نقد کوتاه

Elfen lied

Monogatari

Darling in the franxx

Stein's Gate

Hyouka

Durarara

و البته اینا جدا از 3فصل  My hero academia و فصل سوم Attack on titan و فصل دوم ناتسومه هستند...

خب ادامه ش ادامه مطلب

انیمه Elfen lied:

اول از همه انیمه انیمه ی قدیمی ایه و توقع آرت قشنگ رو نداشته باشین، قسمت اول رو که ببینید شاید خوشتون نیاد، چون انگار سازندگان انیمه علاقه خیلی زیادی به رنگ قرمز داشتن ینی قسمت اول انقدر خون داره که من خودم میخواستم انیمه رو ادامه ندم:|  ولی در کل رومنسه خوبی داره و بکگراند داستان هم بد نیست.و روند داستانی خوبی هم داره...

نمره من:7/5

MAL: 7/78

انیمه  monogatari series

 اول از همه باید گفت این انیمه فصل های زیادی داره که هر کدوم اسمش با یکی دیگه فرق داره و من فصل چهارمش ینی monogatari series second seasonو فصل پنجم tsukimonogatari رو دیدم.

انیمه به شدت سخت پسنده و هر سلیقه ای از این انیمه خوشش نمیاد ، از معدود انیمه هاییه که از روی « کتاب» ساخته شده و به همین دلیل فضای عجیبی داره، صداگذاری عالی ای داره و فقط بگم که هیروشی کامیا ساما توش جای شخصیت اصلی میگه...

نمره انیمه هم که محشره و جای حرف نداره

و نمره من هم : 9 به فصل چهارم و 8/6 به فصل پنجم هست.

انیمه Darling in the franxx:

از خوبای سال 2018 که نظر های زیادی رو جلب کرد و محبوبیت خوبی کسب کرد، ژانر اصلی انیمه مکا« ربات های بزرگ » هست،ولی دلیل اصلی محبوبیت داشتن یک ژانر عاشقانه محشره. آرت خوبی داره و فضای جذاب ، شخصیت پردازی قوی و روند داستانی متوسط ویژگی های این انیمه اند.

انیمه شروع آرام و تقریبا ضعیف میانه قوی و پایانی متوسط داره.

نمره من:8/1

انیمه Stein's Gate:

یک انیمه کامل، فقط بگم که رتبه چهارم توی ریتینگ My Anime List هست.

داستان عالی، شخصیت پردازی عالی، صداگذاری عالی،عاشقانه عالی، علمی تخیلی عالی.

جهت اطلاعات بیشتر به بلاگ animfa برید. 

نمره من 9/8

انیمه Hyouka :

یک انیمه خوب در ژانر زندگی روزمره و معمایی،با گرافیک خوبی که داره تنها ایرادی که میشه ازش گرفت کم بودن بخش رومنسه شه...

نمرهMAL:8/15

نمره من:8


انیمه Durarara:

یک انیمه خیلی خوب با جمعی از بهترین دوبلور«سیوو» های ژاپنی و شخصیت پردازی خیلی قوی با داستانی پر کشش و پر فراز و نشیب همراه با هیجان.

از دستش ندید.

نمره من: 8/8

و خب الان هم که چهارتا انیمه شروع کردم، که به ترتیب Owarimonogatari ینی فصل ششم مونوگاتاری هستش و انیمه Nisekoi یه انیمه کمدی زندگی روزمره ،و Ao no Exorcist یه انیمه شونن با کلی سیوو خوب، و اما پدیده این فصل انیمهDororo که واقعا بهتر از چیزی که تصور میکردم داره پیش میره..

ساته... ماتا نه...

نظرات  (۶)

تقریبا سال های اول انیمه بینیم بود که انیمه ی الفن لید رو بنابر توصیه ی دوستان دیدم و یکی از تجربه های بدم رقم خورد ! ترکیبی از اچی و خشونت و نیان نیان !! -_-
مونوگاتاری رو هیچ وقت موفق نشدم ببینم اینقدرم که فصل هاش زیاد شد نمیدونم چی به چیه 
اشتین گیت انیمه ی قشنگیه ! فیلم butterfly effect مشابهش هست 
هیوکا رو هم به طرز عجیبی موفق شدم تا آخر ببینم روند کندی داره ولی بانمکه 
دارلینگ رو دراپ کردم 
دورارارا هم که محشره :)

پاسخ:
مشکل اکثر افراد سر مونوگاتاری همینه من خودمم یه مدت همینجوری گیج شدم.
هیوکا رو هم کاملا موافقم باهات انیمه روند کنی داره...
دارلینگ مورد پسند خیلی ها بوده و مورد پسند خیلی ها هم نبوده...ولی از اون انیمه هاس که باید بهش فرصت داد.. قسمت چندم دراپ کردی؟
و دورارا هم که البته... اما شنیدم فصل های بعدیش کمی ضعیف تر از فصل اول هست....
باید سر فرصت با تمرکز بالا مونوگاتاری رو کشف کنم XD
دارلینگ والا همون قسمت اول دراپ کردم ... کلا مکا دوست ندارم (به جز کدگیاس) ازین فاز انیمه ها هم که حول محور یه پسره ضعیف با یه دختر به اصطلاح وایفو میچرخه خوشم نمیاد به خاطر هایپی که داشت رفتم ریوو هاش رو خوندم و داستانش رو فهمیدم بازم به سلیقه ی من نمی‌خورد 
آره به نسبت فصل اولش از نظر داستان و جزییاتش ضعیف تره ولی از نظر طراحی کاراکترا و گرافیکی بهتر شده 
دلیلش هم اینه که دو تا استدیو مختلف اند استودیو شوکا بعد چند سال وقتی که ناول تموم شد تصمیم گرفت که ادامه ی داستان رو تو سه فصل بسازه 
فصل اول سه جلد ناول رو تو ۲۶ قسمت نشون میده در حالی که ادامه اش چهار جلد رو تو ۱۲ قسمت خلاصه کردند
برای اینکه بدونید که آخر داستان چی میشه خوبه ولی نکته های خیلی زیادی هست که برای فهمیدنش بهترین کار خوندن لایت ناولشه 
پاسخ:
سوکا....
راستی استودیو دورارارا همون استودیوی باکانویه؟« من باککانو رو ندیدم ولی انگار دوتا از شخصیت هاش تو دورارارا بودن...
باکانو لایت ناول دیگه ای از همین نویسنده اس :) 
در واقع باکانو قبل دورارارا اومده 
فصل اول دورارارا و باکانو هر دو کار brain's base هستش 
پاسخ:
آها!
فهمیدم
ARIGATo
۰۳ تیر ۹۹ ، ۱۴:۱۱ ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

سلام چرا مونوگاتاری رو اینجوری قاطی میبینی؟؟؟

من به ترتیب شروع کردم و الان 6 فصلشو دیدم و واقعا فوق العادس پر از چیزای جدید بود برای من و با وجود تخیلی بودنش اصلا اغرق توی قدرتها و اکشن بی حد و اندازه نداره و کاملا انیمه مفهومیه

اول باید kizumonogatari رو ببینی که شروع داستانه

 

پاسخ:
من از باکه مونوگاتاری شروع کردم، و کلا بر اساس تاریخ ساخته شدن دیدم.
الان همشو دیدم حتی زوکو اواریمونوگاتاری که همین پارسال اومد:) 
درسته که تو ترتیب داستانی اول باید فیلم هاشو دید، اما من به همون ترتیبی دیدم که خودشون انتشار دادن:) 
و به شدت انیمه خیلی خوبیه ، کاملا باهات موافقم اصن انگار تخیلی بودنش با بقیه تخیلی ها فرق داره و جوری که داستان حلو میره حتی تخیلی ترین اتفاق ها هم برای مخاطب با عقل جور در میاد...
پ.ن: چه عجب یکی پیدا شد مونوگاتاری دیده:))
۰۳ تیر ۹۹ ، ۱۴:۳۲ ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

آخه بعضیا مثلا اوتانای خودمون به ژانر اچی حساسیت دارن و دستشون میخوره دراپ میشه

البته که ماهم به ژانر دخترونه الرژی داریم و اجازه نمیدیم انیمه از نظر داستان خودشو ثابت کنه

پاسخ:
من خودمم خیلی اچی بین نیستم،حتی از اچی هایی مث های اسکول دی اکس دی خوشم نمیاد، اما اگر انیمه داستان قوی داشته باشه و اون مابین اچی هم باشه عالیه. مث نو گیم نو لایف، ولی اگه ژانر مین اچی باشه و داستان ضعیف باشه..،«ترجیح میدم هنت** ببینم» XD
ژانر دخترونه هم به توصیه اوتانا چندتا دیدم و باید اقرار کنم کمدی های خوبی داره:).
ولی اگه کسی مونوگاتاری دراپ کنه نابخشودنیه :)
۰۳ تیر ۹۹ ، ۱۵:۱۵ ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

درسته منم معمولا dxd رو به کسی پیشنهاد نمیکنم ولی چون توی انیمه های این ژانر خیلی معروفه و شاید خالص ترینه کنار بقیه توی پستم آوردم شایدم بهتر بود اسمی ازش نمیاوردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی