Godless otaku

...Anime,music,movie,book,series...

...Anime,music,movie,book,series...

Godless otaku

دوستان اوتاکو و انیمه باز و فیلم بین و موزیک باز این وبلاگ برای معرفی و پیشنهاد انیمه و فیلم و موسیقی های خارجی و بحث پیشنهاد است .
_

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

عکس نوشته انیمه ای

شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۴۱ ب.ظ

اومدم با یک سری عکس نوشته انیمه ای که خودم خیییلی باهاشون حال میکنم( چون همشون رو خودم درست کردم) .

پ. ن : این پست رو از روی پست های بلاگ « رایان» : viva-avalanche.blog.it تقلید کردم و امیدوارم که خوشتون بیاد .

(خیلی علاقه دارم بدونم که کدوم تصویر بهتر شده پس حتما حتما نظر بدید و علاوه به نمره دادن به هر تصویر ، تصویری رو که به نظرتون از همه بهتره بگید)

( اگه تو رؤیای خودت رو نسازی، یکی مجبورت خواهد کرد که کمک کنی به ساختن « رؤیاهای» خودشون)

( بزرگترین اشتباهی که میتونی تو زندگیت بکنی...، اینه که به ترسیدن از اشتباه کردن ادامه بدی.)

( همیشه یادت باشه که « تو» میتونی خدای خودت باشی)

( زندگی یک مشکل نیست که بخواد حل بشه ، یک واقعیته برای تجربه شدن )

( من نمیخوام خودمو بکشم، من فقط میخوام «مرگ» رو تجربه کنم)!!!


(اگه تو رؤیای خودت رو نسازی ، یکی مجبورت خواهد کرد که تو ساختن مال خودشون بهشون کمک کنی )


پ.ن : تصویر اول و آخر یکیه ولی چون خیلی خوب در اومدن دلم نیومد نزارمش!) :دی 


نظرات  (۲)

من نمیخوام خودمو بکشم، من فقط میخوام «مرگ» رو تجربه کنم
من اون بخشایی رُ که دازای می خواست خودکشی کنه، خیلی دوست داشتم کلا با علاقه ی متفاوتی نگاه می کردم:\
همین یکیو بیشتر از بقیه دوست داشتم ولی کلا بخوام بگم همشون یه نمور یه تیپی بودن :)
شاید عکسهایی که انتخاب شده بودن هم زیاد جالب نبودن ولی متناشون باحال بود؛)
پاسخ:
خیلی حال میکنم که نوشتی از متن ها خوشت اومده چون متن عکسهای 3 و4و5 رو خودم نوشتم و از رو جایی کپی نکردم...
و همچنین ممنون بابت نظرت.
( راستی منم با شخصیت دازای بد حال میکنم) :دی
سوگوی دس ^^
منم تصویر دازای رو بیشتر دوست داشتم . 
تصاویر خوب بودن و جمله هاهم بهشون میومدن فقط فونت بعضی هاشون یکم محو بود و قابل خوندن نبود
پاسخ:
آریگاتو.
راستی نقدت رو هم قبول دارم چرا که واقعا بعضی قسمتا از نوشته ها قابل خوندن نبود...
راستی تو ترجمه بعضی ها مونده بودم به نظرت ترجمه ام درسته؟ مخصوصا عکس اول؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی